Subject: Fwd: RE: KK nr 7.1-2/23/5863-3 19.04.2023 - osaline töövõtu muudatuse ettepanek
From: Juri Sušetski ~ PowerGrid OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 15:32:01 +0200

Tervist,

edastan korrigeeritud muudatuse ettepaneku.

Juri Sušetski
Powergrid OÜ

---------- Algne sõnum ---------- 
Kellelt: Tiit Harjak <[email-masked]>
Saaja: Juri Sušetski ~ PowerGrid OÜ <[email-masked]>
Koopia: Margus Magus <[email-masked]>, Kalmer Helgand 
<[email-masked]>, Margus Viiklepp 
<[email-masked]>, Taivo Kurg 
<[email-masked]>
Kuupäev: 15.01.2024 12:59
Teema: RE: KK nr 7.1-2/23/5863-3 19.04.2023 - osaline töövõtu muudatuse 
ettepanek

Tere,
jõudsime maja siseste aruteludega selleni, et esitatud muudatus on 
põhimõtteliselt vastuvõetav.

Samas oleks ametliku kooskõlastuse saamiseks vaja lahendust ikkagi pisut 
täpsustada, et fikseerida konkreetsemad nõuded:
1- servaprussi külge kinnitamiseks tohib kasutada vaid keemilisi ankruid ja 
ankruid ei tohi puurida armatuurvarraste sisse. Toruklambrite kinnitamisel 
kasutada tavamutrite asemel ilmastikukindlaid stoppermutreid. Palun esitada 
nende märkustega arvestav täpsustatud lahendus, sh konkreetsete ankrute 
kirjeldusega. Täiendavad küsimused Kalmer Helgandile ja/või Taivo Kurele.
2- viadukti alune kõrgusgabariit väheneda ei tohi (kaitsetoru ega selle 
kinnituselemendid ei tohi ulatuda viadukti avas allapoole viadukti „laest“).

3- et tagada viadukti hooldamine, peab vastav kaitsetoru olema viadukti 
küljest eemaldatav ja ajutiselt riputatav ilma kaevetöid tegemata.

4- nõlvadel, kuhu soovitakse lahtise kaevega kaitsetorus kaablit 
paigaldada – asuvad nõlva püsimise tagamiseks paigaldatud kookosmatid. 
Kookosmatte katki teha ei tohi. Lahenduses tuleb ette näha kookosmattide 
lahti võtmine ja tagasipaigaldamine/kinnitamine või vajadusel asendamine 
uute kookosmattidega.

5- täpsustada servaprussi alt nõlva sisse kaabli üleminekul paigaldamise 
asukohta, kaabli paiknemine nõlvas ja ka nõlvast välja jäävas osas võiks 
olla teevalgustuse ja teiste kaablitega võimalikult ühes koridoris.

6- nõlvast välja jäävas osas on kaabli vähim lubatud paigaldussügavus 1,0 m. 
Kaitsetoru tugevus vähemalt 750 N.

7- tee muldesse paigaldatava kaitsetoru tugevus min 1250 N.

Vastavate täiendustega projekti muudatus esitada Transpordiametile 
kooskõlastamiseks [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Tiit Harjak

Juhtivspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5188201

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Juri Sušetski ~ PowerGrid OÜ <[email-masked]>
Sent: Sunday, December 17, 2023 10:19 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Cc: Margus Magus <[email-masked]>; Kalmer Helgand 
<[email-masked]>
Subject: KK nr 7.1-2/23/5863-3 19.04.2023 - osaline töövõtu muudatuse 
ettepanek

Tervist,

edastan muudatuse ettepaneku vastavalt millele saab võimalikuks Väo 
liiklussõlme viimase tänavavalgustuskilbi nõuetekohane elektrifitseerimine.

Palun lahendusega tutvuda ja võimalusel kiiremas korras kooskõlastada.